Bine ai venit pe noul nostru magazin online !👋

Politica de returnare

In cazul in care Clientul/Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea:

 i.  completa online formularul de retur ce se regaseste pe site-ul www.piesepentrudube.ro 

 ii.  face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract. In aceasta situatie Clientul/Cumparatorul va trebui sa furnizeze Vanzatorului informatii suficiente in vedere indentificarii comenzii, a Cumparatorului/Clientului si a modalitatii de restiturire a sumei. Cererea de retur formulata prin telefon, fara documentarea acesteia sau prezentarea produsului, in vederea returului, nu reprezinta o declaratie neechivoca de retragere. 

In cazul in care Clientul/Cumparatorul opteaza pentru informarea Vanzatorului cu privire la retragerea din contract prin completarea formularului de retur pus la dispozitie pe site-ul Vanzatorului, Clientul/Cumparatorul va completa acest formular. Daca in cuprinsul formularului de retur sunt campuri completabile pentru care clientul/cumparatorul nu are informatia la indemana, acesta poate completa respectivele campuri cu valoarea ”0”. Insa, este important a sublina faptul ca pentru a se putea efectua returul, Clientul/Cumparatorul trebuie sa furnizeze un minim de informatii in vederea identificarii comenzii pentru care se exercita dreptul de retur al unui bun, a identitatii Clientului/Cumparatorului, a unei modalitati de comunicare cu acesta si a informatiilor privind contul bancar in care urmeaza a se efectua restituirea, dupa caz. Informatiile necesare in vederea identificarii comenzii si procesarea cererii de retur sunt urmatoarele:

 i.  numele pe care a fost plasata comanda;

 ii.  adresa de email;

 iii.  numarul de telefon;

 iv.  modalitatea de compensare, respectiv restituirea sumei sau schimbarea produsului;

 v.  contul bancar pentru returnarea contravalorii produselor, dupa caz;

 vi.   indicativul produsului pe care vrei sa il returnezi.

Ulterior completarii formularului de retur si a comunicarii acestuia catre Vanzator sau ulterior comunicarii neechivoce de catre Client/Cumparator a deciziei sale de retragere, Clientului/Cumparatorului ii revine obligatia de a expedia produsul catre Vanzator in decurs de 14 zile calendaristice din ziua in care Clientul/Cumparatorul a informat Vanzatorul cu privire la retragerea din prezentul contract. Termenul se considera respectat daca bunul/bunurile au fost expediate catre Vanzator inainte de scurgerea celor 14 zile.

Adresa la care Clientul/Cumparatorul trebuie sa expedieze coletul este:

Destinatar: SC RECAUTOSOLUTION SRL

Adresa: Strada Depozitelor, nr. 7, Loc. Baia Mare, Jud. Maramures

Produsele returnate prin curier rapid NU se vor trimite cu RAMBURS!

In vederea identificarii rapide de catre Vanzator a returului, la predarea coletului catre curier, Clientul/Cumparatorul poate sa se asigure ca numarul comenzii aferent bunului returnat este notat pe colet/pe AWB sau este notat pe un suport de hartie aflat in interiorul coletului (scris olograf/de mana sau printat pe hartie).

Produsele voluminoase livrate initial paletizat se vor depozita pe palet si se vor asigura corespunzator in vederea efectuarii returului.

De asemenea, nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului produsele deteriorate excesiv de catre cumparator, produsele care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului, precum si cele ale caror piese au fost inlocuite de catre cumparator.